איך לבחור בעל מקצוע אמין שמבין את העבודה ומציע מחיר הוגן?

  • מנהל אתר
  • /
  • 31.07.2022

לעיתים, אפילו תיקון קטן בבית יכול להפוך לפרויקט של ממש. כולנו שמענו סיפורים על בעלי מקצוע שהפכו תיקון קטן לניצול מזוויע של לקוחות תמימים באלפי שקלים. אבל איך ניתן לבחור בעל מקצוע רציני שמבין את העבודה, בעל מקצוע אמין וגם (לא פחות חשוב) – הוגן מבחינתת המחיר?

עסק מקומי? זה עושה את ההבדל!

נכון שזה לא קריטי עבור תחומי עיסוק רבים ומצד שני, אפילו בעל מקצוע כמו עורך דין עלול להיות רלוונטי יותר אם הוא / היא מכירים את הדמויות בזירה המקומית. זה יכול להשפיע בצורה ניכרת מכיוון שנבנו קשרים, הכרויות והבנות לאורך שנים. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על בעל מקצוע כמו לדוגמה אינסטלטור בירושלים אשר מכיר את התקנים המקומיים, הצורה בה בנו את הצנרת, האופי של הבניינים ואולי אפילו של השכונה הספציפית

סיבות טובות לעבוד מקומי

  • מחירים מקומיים ורלוונטיים
  • חוות דעת של שכנים ומכרים
  • זמינות גבוהה וזמן תגובה מהיר
  • רצון לשמר אתכם בתור לקוח
  • רצון לשמור על מוניטין בקהילה

טווח מחירים גלוי ומוסדר

נכון ש… כל עבודה זה קצת שונה – כאן צריך לחפור ולשים 2 מרצפות חדשות בסיום ושם יש נקודת ביקורת. המחירים יכולים לנוע בצורה יחסית משמעותית – ובכל זאת, במרבית המקרים מדובר על עבודה סטנדרטית והעובדה שאנחנו יכולים לראות איזשהו טווח תוחם של מחירים עוזר מאוד למנוע הרפתקאות ולדעת לקראת מה אנחנו הולכים – לא יודע איך זה אצלכם אבל בדרך כלל ההוצאות האלה באות בצרורות.

באתר מענטש תוכלו למצוא מחירונים בתחומי האינסטלציה, איטום, טיפול בעובש, בעיות בצנרת, שיפוצי צנרת ועוד שלל טיפולים נקודתיים כמו איתור נזילה עם מצלמה תרמית ועד התקנת ברז אינטרפוץ. מחירון אינסטלטורים או כל מחירון אחר יכול לעזור לכם להתמקח ולדעת שלא מוציאים ממכם סכום כי ״באתם בנעליים יפות״ או כל תסריט אחר שכולנו מפחדים ממנו.

המלצות אמיתיות (אבל באמת)

הרעיון מאחורי המלצות של לקוחות עבר הוא לא חדש, הוא מעולה, הוא הכרחי והוא עוזר לנו לפרגן לבעלי מקצוע רציניים עם העבודה הבאה. אם בעבר התקיימה סוג של אנונימיות ובעלי מקצוע יכלו להתייחס אל לקוח כמו פרויקט מבודד הרי שהיום, אותו לקוח יכול לחוות את דעתו ולספר לכולם על החוויה שלו. 

מצד אחד, ישנם לקוחות שאינם הוגנים, לא מבינים או סתם כעסנים (סליחה) אשר עשויים לכתוב דברים לא ראויים על אותו בעל מקצוע, מצד שני – לעיתים יש הצדקה לאותם דברים וחשוב שנדע שבעל המקצוע לא הגיע במיטבו לאותו שיפוץ / פרויקט. בכדי למנוע את אותה קלות בכתיבת חוות דעת שלילית בצורה לא מבוקרת מול מסך ובמקביל לוודא שאין ניסיון לייפות עם חוות דעת מזויפות – חשוב שנמצא אתר אשר מציע חוות דעת אמיתיות – חוות דעת אשר אומתו על ידי בנאדם אל מול בנאדם ואל מול חשבונית. 

חוות דעת שאפשר לסמוך עליהן

  1. אנחנו מוודאים כי מדובר באנשים אמיתיים
  2. אנחנו עובדים מול חשבוניות אמיתיות
  3. אנחנו עוברים עם הלקוח על התהליך ומדרגים בעבורכם פרמטרים כמו מחיר, נימוס, ניקיון, מהירות, עמידה ביעדים,
    עמידה בהצהרות ולוח זמנים והרגשה כללית של אותו לקוח.

נקודה למחשבה:
סיימתם בדיוק שיפוץ? תיקון, שירות מבעל מקצוע? עצרו רגע וספרו לאחרים איך היה.. זה יעזור גם לכם וגם להם לחסוף כסף ולמצוא בעל מקצוע שיודע איך לספק שירות בצורה מקצועית. חוות דעת של אנשים אמיתיים יכולים לעזור לפרגן ולשמור על ספקי שירות טובים.

מחפש בעל מקצוע אמין ומנוסה?
צור קשר היום והצוות של מענטש יעזור

דילוג לתוכן